rijswijk..



het was me het weekendje wel weer, zeg..zaterdagochtend vroeg op weg in de auto naar de stripbeurs in rijswijk. ietsje later dan gepland, maar met frisse moed, vertrokken we per fiat panda vanuit hilversum. slechte muziek op de radio en een goed humeur..en een pool die 60 reed op de snelweg..rare jongens..
tot zover niks heel erg vreemds. richting utrecht, de ring op, richting jaarbeurs en..ja hoor..file...op zaterdag!!

er bleek een motorbeurs in de jaarbeurs plaats te vinden en dat bracht het nodige publiek (en homofiele verstandelijk gehandicapte oostblokkers) met zich mee..
een uur later vervolgden wij onze weg naar de beurs om daar "fashionably late" te arriveren. nou, nou, wat een drukte.....vooral voor de gothic-beurs; een soort carnaval voor depressieve mensen.

gelukkig was de hal voor stripliefhebbers beter gevuld dan die van de aangrenzende platenbeurs (al moest ik daar uiteindelijk toch ook wat aanschaffen) en waren er veel bekende gezichten met bijbehorende lichamen..
na een plezierige beursdag voegden wij ons bij meerdere tekenaars om zodoende te eindigen in een pizzeria in den haag. dat 't brood op was mocht de pret niet drukken. een geslaagde dag tot zover..


..vervolgens terug naar huis, mede omdat mijn vriendin en ik moesten werken in het gooisch podium in hilversum, waar zij de bieren tapt en ik de plaatjes draai..1 uur beginnen, uitermate haalbaar...

behalve als de koeling van de automobiel het begeeft..bij utrecht verscheen er ineens een rood lampje op het dashboard..
na enige deductie bleek dit het lampje van de koelvloeistof te zijn..motor oververhit, dus dan maar stoppen..afkoelen dat ding..
na een sigaretje toch maar weer de auto gestart en vreugde alom; het lampje was uit!
....om vervolgens na een paar kilometer gewoon weer aan te gaan..zucht..

nu iets in het kader van lange verhalen en korter maken : "TAXI!!"

zondag de auto opgehaald en zodoende de beurs gemist..bummer..
ik had nog zoveel boekjes willen kopen...en willen verkopen, natuurlijk ;)

nou ja, volgende beurs beter..mochten mensen mij onverhoopt toch nog gemist hebben..mijn boekje is gewoon te verkrijgen door te mailen naar hallie_lama@yahoo.com..

groet van lama..

Reacties

  1. Anoniem12:26

    Hey Hallie, wat een drama van die auto! En daardoor gewoon de zondag gemist? Bummer indeed. Ach, we hebben lol gehad zaterdag. Ja toch niet dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zekers!..het was gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dag Zwarte Piet.. en dan nu echt?