vrouwen..



verder nog een korte evaluatie van de laatste poll..kennelijk konden de meeste stemmers lachen om zowel michiel van de pol(l) als mijn moeder..ik zal michiel eens mailen dat hij net zo populair is als mijn moeder en vice versa..gelukkig mag ik constateren dat hier regelmatig gelachen wordt op 1 persoon na dan, bij wie er zo af en toe een schamele glimlach van af kan..(of trek ik nu de verkeerde conclusie en laat ik deze persoon zo 1 keer in de zoveel tijd schateren?)...ach, wat maakt het uit..12% kan hier echt wel lachen..en voor die ene "waar?" : nou, HIER!!..rest mij nog te melden dat ik blij ben dat tenminste nog 2 anderen humor net zo vies vinden als ik..op de overige resultaten ga ik vanuit privacy-redenen niet in..

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag Zwarte Piet.. en dan nu echt?