vladimir..



en er is weer een nieuwe poll..maar eerst even de uitkomst van de oude samenvatten. deze ging over het rookverbod in de horeca. nou ben ik daar zelf als roker natuurlijk geen voorstander van, maar we gaan even kijken wat jullie ervan vinden.

prachtplan
3 (9%)
betutteling
0 (0%)
mooi, stink ik na het uitgaan niet meer zo
6 (19%)
maakt me niks uit, ik stink toch altijd al
2 (6%)
geldt dat ook voor paling?
3 (9%)
rookverbod, schmookverbod
1 (3%)
je gekke tante op een houtvlot
4 (12%)
het zal wel gezelliger worden buiten
2 (6%)
what's next? een alcoholverbod?
2 (6%)
jammer, erg jammer
0 (0%)
ik ben bang dat ik dan iedereens zweet en windjes kan ruiken

8 (25%)!!!

ik moet toegeven dat ik daar ook een beetje bang voor ben..

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag Zwarte Piet.. en dan nu echt?