bioscoopje pakken..(26)

Jeetje zeg. Glad vergeten een oude bioscoopladder te plaatsen vorige week.
Nou, dan maar twee deze week. De tweede bewaar ik voor vrijdag.
Hier de eerste. En wat een prachtprogramma is 't weer :



Opniew 'De Twaalf Veroordeelden'. Nice. Maar 'De Mokervuist van Shanghai Joe' klinkt ook veelbelovend. Ook draait er kennelijk nog een heel bijzondere film in het City Theater. Naast 'De Matraspaartjes', uiteraard. Maar er is meer! :



Hmm. Filmsnobs hebben weing keus in dit tweede blokje. Ik daarentegen, vraag me vooral af wat het Robotkomplot inhoudt.
Jullie (ja jullie, beste lezertjes) nog een voorkeur, tip of suggestie?

Toevoeging : Wat speurwerk leverde de volgende info op over dat vermeende komplot. Het lijkt hier te gaan om een spelfout en de film 'De RobinS en het Robotcomplot', een Nederlandse jeugdfilm van Henk van der Linden uit 1972. De synopsis luidt als volgt : 'Op vakantie in Italië ontdekken twee zusjes, Jos (15) en Claire (20), een smokkelbende. Hun doel is de duivelsgrot. Daar aangekomen staan ze plotseling oog in oog met de in deze grot levende robots. Na een gevecht lukt het hun deze uit te schakelen. Ze worden echter ontdekt door de smokkelaars en gevangen genomen. Uiteindelijk komt ook de politie in actie en weten ze gezamenlijk de bende te overmeesteren. Het enige wat hen nu nog rest is te genieten van een welverdiende vakantie.' (link) Spannend!!


Meer oude filmladders vindt u hier!

Reacties

  1. Ik ga denk ik voor de Gendarmes op Vrijersvoeten. Dit is echt de banaalste van de hele serie! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Matraspaartjes. Die lijkt me nog banaler... Nah, ik stop er wel een dvd in vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dag Zwarte Piet.. en dan nu echt?