bioscoopje pakken..(25)

Het is weer dinsdag en dus weer tijd om een oude filmladder onder de loep te nemen. Waar keek men naar in de seventies en wat zou jij gekeken hebben?



'Aai poesje'? 'AAI POESJE'?!? Wtf?
'Sexpret met het poesje van mevrouw'?!?
Nou ja, laten we verder gaan. 'Live and Let Die', altijd leuk, al was het maar voor het titelnummer. Oh, en natuurlijk een Bud-Spencer-en-Terrence-Hill-film, de vier vuisten. Die ken ik nog uit de tijd dat video zo hip was dat het niet uitmaakte welke film je er op keek.



oei, 'De Tuin Der Folteringen', kinky shit. Of lekker naar Elvis, al is de muziek meestal beter dan de film. Nee, ik hou 't wel bij 'Alice in Wonderland'. Wat zegt u?
Nederlands gesproken?

Wat zou jij gekeken hebben? Laat je suggestie achter bij de 'praatjes' (god, wat klinkt dat lullig). Meer oude ladders vind je hierr..

Reacties

  1. Ai ai, de tuin der foltering, een film uit een genre dat gelukkig niet meer veel gemaakt word (wansmaak nacht kijkplezier om van te rillen)

    Ik zou naar alice gaan natuurlijk, wie wil die nu niet op het grote doek gezien hebben.

    helemaal grappig:
    Attentie parkeren voor bezoekers van city 1,2,3,4 _kan heel Makkelijk_ Hahahahahahahaaaaa.

    Ik voel me niet eens oud als ik dan zeg: vroeger was alles beter (;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tuin der folteringen klinkt precies als mijn tuin gisteren... Voel nog steeds pijn in me rug van al dat onkruid... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tuin der folteringen moet ik aan me laten voorbij gaan: mijn vingers zijn daar niet groen genoeg voor. Ik ga voor Live + Let Die. Lekkere foute Bond-film met Roger voor het eerst in de hoofdrol.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dag Zwarte Piet.. en dan nu echt?