mededeling..

..van huishoudelijke aard. vanaf vandaag zit ik officieel middenin m'n verhuizing. inpakken, sjouwen, uitpakken, je kent 't wel..
dan ken je vast ook wel het aanmelden bij van alles en nog wat. zo ook internet.
problematisch als je een daily hebt op je weblogje..jaja..je voelt 'm vast wel aankomen..ook hallie lama gaat ff tijdelijk onregelmatig..wel beloof ik minimaal 5 prenten per week te plaatsen..hopelijk hebben jullie er een beetje begrip voor..

hier alvast twee prentjes uit mijn archief/oude doos :



niet huilen dus, lieve lezertjes, het kan altijd erger..

en mochten jullie nou nog niet genoeg hebben, staat er hier ook weer wat..

tot snel!!

Reacties

  1. Anoniem11:06

    Sterkte, ouwe gabber. En een gezegend nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geen probleem hallie, ik ga volgende week ook verhuizen en dan heb ik ook geen internet. ;)

    veel plezier in je nieuwe (winkel)pand! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem13:05

    De beste wensen Hallie!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dag Zwarte Piet.. en dan nu echt?