popkwis..(4)



joop en harrie's hobby is het nadoen van oude elpee-hoezen. welke hoes is dit?

Reacties

  1. Anoniem15:35

    Dat is toch de Rubberenziel van de Kevertjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. correct! u gaat door voor de retro-koelkast met gigantische verwijderingsbijdrage!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem19:06

    Damn, te laat met reageren. Maar ja, deze was wel te makkelijk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem00:07

    te makkelijk voor wie?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem11:11

    @Henk: The Beatles zijn iconen. Ik neem aan dat iedereen die een greintje popgeschiedenis in zijn bloed heeft alle platenhoezen kent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sja, dat zou je denken. ik maak deze prentjes voor de hilversum uit-agenda en dit schijnt voor veel mensen een moeilijke te zijn.
    ik was ook verbaasd..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem11:03

    Weet ik iets, ben ik te laat!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dag Zwarte Piet.. en dan nu echt?