24 hour comics day..



morgen is 't weer zover, tijd voor de 24 hour comics day. ook dit jaar zal ik weer een poging wagen om binnen 24 uur een strip van 24 pagina's te maken en ook dit jaar doe ik, en vele anderen, dit weer bij stripwinkel lambiek in amsterdam. vanaf 11 uur (mits ik op tijd ben) zit ik te ploeteren. kom gezellig langs om me aan te moedigen en/of af te leiden. kan je meteen stripboekjes kopen. geen idee wat je je hier bij moet voorstellen? hieronder staat een reportage van michael minneboo over de 24 hour comics day van vorig jaar:



als uitsmijter hier nog een pdf-je van 'broekpoepuh', m'n 24 hour comic van vorig jaar.

Reacties

  1. succes, ik ben benieuwd wat er deze keer uit je pen te voorschijn komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou, ik heb 't gehaald. maandagmiddag staat deeltje 1 online.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dag Zwarte Piet.. en dan nu echt?