lama's kunnen niet typen..


Hier wat prentjes voor m'n nieuwe wordpressblog 'Lama's kunnen niet typen'. Niet schrikken, ik stop heus niet met cartoons en stripjes plaatsen op dit weblog.
Wel zocht ik een plek om eens wat te bloggen over films, muziek, kunst en andermans strips en cartoons. Ik heb hier eerder wel wat geplaatst over muziek en films e.d. (denk aan m'n oudejaarslijstjes of de rubriek 'bioscoopje pakken'), maar dit wil ik dus vanaf volgende week vanaf m'n nieuwe plekje op de interwebs gaan doen. Zie ik jullie daar ook?







Reacties

  1. Ik zou alleen wel een ander fontje gebruiken want dit is (voor mij) wat onleesbaar. tenzij dat volledig de bedoeling is natuurllijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welk font heb je 't nu over? die van m'n nieuwe blog?
    als je 't over 't font hier hebt, is dat de bedoeling. het gaat hier tenslotte om de plaatjes..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dag Zwarte Piet.. en dan nu echt?